Taal:

Bestellen en Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen is simpel! Klik op jouw maat, plaats het in jouw winkelmandje en volg de stappen. Is het maathokje grijs? Dan is die maat niet op voorraad en niet te bestellen omdat wij alleen leveren uit voorraad. Om een account aan te maken hebben wij een paar basisgegevens nodig, zodat we jouw bestelling soepel kunnen laten verkopen.

 

Problemen met bestellen?

Onze site draait het best op de internetbrowser Google Chrome. Heeft u problemen met bestellen? Dan raden wij aan het opnieuw te proberen met Google Chrome, vanaf een vaste PC. Vaak is dit de oplossing voor wanneer u een oude versie van Internet Explorer (versie 7 of 8) gebruikt. Probeert u te bestellen vanaf een tablet of telefoon? Dan raden wij aan het opnieuw te proberen vanaf een computer, met Google Chrome. Mocht u alsnog problemen ondervinden mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

 

Help, mijn bestelling is voor of tijdens de betaling afgebroken en nu kan ik ze niet meer bestellen.

De artikelen uit uw winkelwagen staan dan waarschijnlijk gereserveerd vanuit jouw bestelling, daardoor kan het voorkomen dat zij niet meer online staan en het icoontje is veranderd van groen naar grijs. Niet gevreesd, in dat geval ontvangt je binnen een uur een email met een link, waarmee je uitkomt op het betaalscherm (m.u.v. de betaaloptie ‘Zelf overmaken’, Klarna en Paypal). Houd je spambox in de gaten.

 

E-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij een nieuwe link aanmaken.

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is aangekomen?

Na het afrekenen krijg je een bevestigingsscherm te zien en ontvang je een bevestigingsemail. Het kan zijn dat deze in je spambox beland. Twijfel je of alles

 

Help, er zit een fout in mijn bestelling of ze mag niet gelijk verzonden.

Kan gebeuren! Onze tip, bel gelijk even. Mailen kan ook, maar het kan zo zijn dat de bestelling eerder verwerkt wordt van de email.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling kan geannuleerd worden tot deze verzonden is. Je kan je bestelnummer en naam naar ons doormailen, maar bellen is beter omdat het zo kan zijn dat de bestelling eerder verwerkt wordt dan de email. Eenmaal verzonden geldt onze ruil- en retourregeling.

 

Betaal opties

 

iDeal

Als Nederlandse klant reken je snel en makkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank, middels onze iDeal partner Multisafepay.

 

Paypal

Bij het gebruik van PayPal betaal je makkelijk en snel met jouw Paypal account. Jouw gegevens als bank- en creditcardnummers zijn niet bij ons bekend. 'Uitgestelde betalingen' annuleren wij door de te lange verwerkingstijd.

 

Creditcard: Visa of Mastercard

Alle creditcard betalingen verlopen via de beveiligde betaalomgeving van Multisafepay. Jouw gegevens worden zelfs niet bij ons zichtbaar.

 

Achteraf betalen met Klarna

Onze Nederlandse klanten kunnen achteraf betalen door voor Klarna te kiezen. Je ontvangt de bestelling thuis met de factuur (geen acceptgiro), waarna je binnen 14 dagen alleen de artikelen betaald die je houdt. Bestellingen boven €500,- worden geannuleerd. Voor de rest geldt onze ruil- en retour regeling. Kijk voor alle informatie over achteraf betalen op onze informatie pagina over Klarna. Helaas biedt Klarna deze service niet voor Belgische klanten.

 

Vooraf betalen met bankoverboeking:

Je kan ook vooraf betalen met een bankoverboeking, wij verzenden de bestelling nadat de betaling is bij ons is bijgeschreven. Pas op dit moment zijn de artikelen echt gereserveerd. Na 5 dagen annuleren wij de bestelling. Onze rekeninggegevens zijn als volgt, gebruik deze niet als je gekozen hebt voor ‘achteraf betalen met Klarna’.


IBAN NL49 ABNA 0458 2778 27
Ter name van: Succubus.nl
te: Wormerveer. Nederland
Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden!
SWIFT/BIC nummer: ABNANL2A

 

Bankcontact/Mister Cash:

Als Belgische klant reken je snel en makkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank, middels onze MisterCash/Bankcontact partner Multisafepay.