Taal:

Achteraf betalen met Klarna

Klarna is onze externe partner voor de betaaloptie 'Achteraf Betalen'. Deze optie is alleen beschikbaar voor Nederlandse klanten, zij bieden helaas geen België aan. Om gebruik te maken van achteraf betalen dient u de betaaloptie 'Klarna Achteraf Betalen te kiezen. Als u de optie 'Zelf overmaken' kiest verzenden wij de artikelen namelijk pas na binnenkomst van betaling. Wij kunnen geen bestellingen boven €500,- accepteren, deze worden geannuleerd. 

 

Hoe werkt achteraf betalen?

Bestellen gaat simpel als altijd, bij de betaalopties kiest u voor optie ‘Klarna’. U vult een paar basisgegevens in en ziet direct of Klarna uw bestelling goedkeurt. Bij het kiezen voor Klarna gaat u automatisch akkoord met hun algemene voorwaarden

 

Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u per e-mail een factuur van Klarna. U betaald pas na ontvangst alleen de artikelen die u uiteindelijk houdt, de betaaltermijn hiervoor is 14 dagen. Ideaal dus om meerdere artikelen/maten te bestellen en niet alles gelijk te hoeven betalen!

 

Waarom keurt Klarna mijn bestelling af?

Het kan zijn dat Klarna uw bestelling afkeurt. Dit kan zijn door een te hoog bedrag (dit is per persoon verschillend) of ontbrekende gegevens. De reden kunnen wij niet inzien, daarvoor kan u zelf contact opnemen met Klarna via (0)20 - 80 82 852. Dit kunnen wij niet voor u doen, deze gegevens zijn persoonlijk en logischerwijs afgeschermd.

 

Hoe betaal ik mijn Klarna Factuur?

De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de factuur. Maak het bedrag dus niet direct over naar de Succubus rekening. Let dan op dat u het juiste bedrag naar het juiste factuurgegevens overmaakt, vooral als u meerdere facturen heeft. De betaling kan niet in termijnen geschieden. U kan de betaling voldoen via iDeal, daarvoor vindt u een link in de e-mail met uw Klarna factuur. Uw factuur kan u ook terugvinden in 'Mijn Klarna' op www.klarna.nl. Door voor Klarna te kiezen maakt u hier automatisch een account aan.

 

Houdt u niet de hele bestelling? Dan kan u de iDeal link pas gebruiken als wij uw retour hebben afgehandeld in verband met het bedrag, dit duurt een paar werkdagen. Bij een overboeking past u zelf het bedrag aan, u ontvangt in beide gevallen geen nieuwe factuur.

 

Wat als ik mijn factuur niet (of tijd) betaal?

Als Klarna na 14 dagen geen betaling heeft ontvangen versturen zij kosteloos een eerste herinnering. Mocht Klarna op de vervaldatum van de herinnering geen betaling hebben ontvangen, wordt er een tweede herinnering verstuurd met aanmaningskosten.

 

Als deze tweede herinnering is verlopen en Klarna alsnog geen betaling heeft ontvangen, zal de factuur overgedragen worden aan hun partner-incassobureau Segoria, om daar het incasso traject in te gaan. Dit zal extra kosten met zich mee zal brengen.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Net als bij andere betaalmethodes kan u uw bestelling retourneren binnen 14 dagen, voor alle informatie hierover verwijzen wij u naar onze Ruil en Retour voorwaarden. Bij deze betaalmethode kan de bestelling niet geruild worden, in verband met de betaaltermijn die niet verlengd wordt.

 

Retourneren

Als u een artikel retourneert volgens deze voorwaarden geven wij binnen enkele werkdagen na binnenkomst van uw retourpakket aan bij Klarna dat het artikel niet betaald hoeft te worden. Had u uw factuur al betaald? Dan betaald maakt Klarna binnen 10 werkdagen het bedrag terug over naar dezelfde rekening. Bewaar altijd het track & trance nummer van uw retourzending.

 

Ruilen

Bij betaalmethode ‘Klarna’ kan een bestelling niet geruild worden. U heeft voor achteraf betalen gekozen en als het goed is ook nog niet betaald. Stuur het artikel naar ons terug en bestel direct het nieuwe artikel welke u wilt hebben. Uiteraard kunt u weer kiezen voor Klarna (achteraf betalen). Heeft u al wel betaald en u wilt het artikel toch niet houden dan wordt het geld terug gestort door Klarna zodra wij het artikel retour hebben. Bewaar altijd het track & trance nummer van uw retourzending.

 

Heeft u een artikel geretourneerd en ontvangt u toch een betaalherinnering?

Het duurt een paar werkdagen voordat wij uw retour hebben verwerkt, het kan zijn dat dit uw betaaltermijn kruist wat geen probleem is. U mag natuurlijk altijd navragen of uw retourpakket goed is aangekomen.

 

Wat als ik het pakket weiger?

Als een pakket ongeopend bij ons retour komt (bijvoorbeeld omdat het pakket geweigerd is of omdat de adresgegevens onjuist zijn die in de bestelling aangegeven zijn) bieden wij aan om het pakket nog 1x te verzenden. Als wij hierop geen reactie ontvangen of de bestelling wordt dan geannuleerd zijn wij genoodzaakt om €4,95 in te houden voor onze gemaakte verzendkosten. Dit geldt voor zowel betaalde bestellingen als bestellingen die geplaatst zijn met Klarna achteraf betalen.

 

Heeft u nog vragen of kunnen we ergens mee helpen? Neem dan contact met op via service@succubus.nl of telefonisch op 075- 6285590. Veel shop plezier!