Taal:

Ruilen of retourneren

Toch niet helemaal tevreden met uw aankoop? Geen probleem, aankopen mogen binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden. Dit mag altijd in de witte doos waar de bestelling in kwam. U kunt uw pakket aanmelden via de volgende link: retour.succubus.nl. De kosten om een pakket terug te zenden zijn voor eigen rekening. U kunt uw retour terugzenden op de volgende manier:

 

Witte doos

 

Tijdens het aanmelden van uw retour wordt er gevraagd om uw klantnummer en ordernummer deze vindt u o.a. terug op uw bestelbevestiging, verzendbevestiging of de papieren pakbon geleverd bij uw bestelling. Het pakket is met 3 tot 7 dagen bij ons binnen. Al onze pakketten worden verzameld in Weesp en vanuit daar in één keer naar ons verstuurd. Om die reden ziet u Weesp staan op uw track en trace informatie en niet Wormerveer.

 

Ruilen

Via het retour systeem kunt u alleen ruilen voor het zelfde artikel in een andere maat. Uw ruiling wordt binnen 3 werkdagen na binnenkomst van jouw pakket verzonden. Ruilen is alleen mogelijk wanneer:

Het artikel op voorraad is

Het artikel niet duurder is dan het oorspronkelijke artikel

De bestelling NIET geplaatst is met betaalmethode ‘Klarna’, waarbij u een nieuwe bestelling kan plaatsen.

Heeft de ruiling haast? Dan kan je het best opnieuw bestellen en betalen, wij verzenden geen ruiling voordat het pakket bij ons is binnenkomen. Ook een ruiling ophalen op afspraak is mogelijk, passen niet.

 

Ruilen en Retourneren (gekozen voor achteraf betalen met Klarna)

Wanneer je als betaaloptie ‘Achteraf betalen met Klarna’ heeft gekozen heeft u 14 dagen de tijd om uw factuur te betalen. Kijk hier voor alle informatie over bestellen met Klarna.

 

Ruilen

Gekozen voor ‘Achteraf betalen met Klarna’? Dan kan je niet ruilen omdat de betaaltermijn van 14 dagen niet verlengd wordt. Wel kan je de bestelling retourneren zonder de factuur te betalen, terwijl je een nieuwe bestelling plaatst. Iets te enthousiast de factuur wel al betaalt? Dan wordt het bedrag door Klarna teruggestort. Bewaar altijd het track & trace nummer van de retourzending.

 

Retourneren

Als je een artikel retourneert volgens onze voorwaarden geven wij binnen enkele werkdagen na binnenkomst van uw retourpakket aan bij Klarna dat het artikel niet betaalt hoeft te worden. Je betaalt alleen voor de artikelen die je wilt houden. Bewaar altijd het track & trace nummer van uw retourzending.

 

Voorwaarden bij zowel ruilen als retourneren

Na het aanmelden van uw retour ontvant u een retour document vergeet deze niet bij te voegen bij uw retourpakket. Bewaar altijd de track & trace code van het retourpakket. De artikelen moeten aan de volgende punten voldoen:

 

Artikelen moeten ongedragen, ongewassen, onbeschadigd, haarvrij en rookvrij te zijn

Alle bijbehorende accessoires (zoals riempjes) moeten meegestuurd worden

Artikelen kunnen niet teruggezonden worden wanneer je zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen, of wanneer je de was- of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd

Alle kaartjes dienen met de oorspronkelijke sluiting vast te zitten

Schoenen mogen geen draagsporen hebben. Gebruik de bedrukte schoenendoos niet als verzenddoos want dan keuren we de retour af

Ook de losse retourvoorwaarden bij artikelen dienen opgevolgd te worden

Oorbellen en cadeaukaarten zijn uitgesloten van onze retourregeling

Kousen en panty’s mogen alleen geretourneerd als het zegel nog gesloten is

 

Wij keuren de retourzending wanneer deze verwerkt wordt. Als wij dan zien dat het b.v. de zichttermijn is verstreken, er niet is gehouden aan onze voorwaarden of het artikel niet compleet is, keuren we de zending af en sturen het pakket terug.

 

Langskomen om een bestelling op te halen, te ruilen of te retourneren?

Langskomen om een betaalde bestelling op te halen (m.u.v. Klarna bestellingen), te ruilen of te retourneren is geen probleem (geen. maandag). Kom je een bestelling ruilen of ophalen? Bel dan altijd van tevoren! Dit zodat wij het artikel kunnen klaarleggen. Let erop dat u altijd uw factuur meeneemt en dat er geen gelegenheid is om te passen. Het gaat dus puur om ophalen of afgeven, wij zijn geen winkel.

 

Wat als ik iets verkeerds heb ontvangen of er is een productiefout?

Dat is natuurlijk nooit de bedoeling, onze excuses! Geef ons gelijk een mailtje of belletje, dan kijken wij naar de beste oplossing.