Heb je een vraag? Kijk hier.

FAQ

Verzending en levering

Track en Trace

Zodra je bestelling klaar is om verzonden te worden, ontvang je een e-mail met een link naar de Maersk track en trace pagina. Op deze pagina vind je 's avonds een link naar de last mile vervoerder. Voor orders buiten Nederland kan het tot 24 uur duren voordat de link naar de last mile vervoerder hier beschikbaar is.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet (op tijd) ontvang?

Neem contact op met onze klantenservice via service@succubus.nl of bel 075-628 5590. We helpen je graag verder.

Hoe kan ik mijn afleveradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 075-628 5590 om te zien of de wijziging nog mogelijk is.

Wat te doen bij ontvangst van een verkeerd, defect, of beschadigd artikel?

Ontvangen artikelen kunnen soms verkeerd defect, of beschadigd zijn. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op via service@succubus.nl of bel 075-628 5590. Maak indien mogelijk foto's van het beschadigde artikel of de verpakking.

Verzendkosten

Wij rekenen geen verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland. Voor andere landen kunnen verzendkosten van toepassing zijn, mede afhankelijk van de orderwaarde. Selecteer het land op de pagina Levertijden en Verzendkosten.

Verzendopties

  • Standaard levering: Selecteer “Afleveradres” tijdens de eerste stap van het afrekenproces. De vervoerder die gebruikt wordt voor de levering kan verschillen. Meestal is dit voor Nederland en Duitsland DHL en voor België BPost.
  • Afhaalpunt Nederland en België: Selecteer “Afhaalpunt” tijdens de eerste stap van het afrekenproces, vul je postcode in en kies het gewenste afhaalpunt bij je in de buurt.
  • Express verzending: Voor sommige landen is DHL Express beschikbaar. Tijdens het afrekenproces bij de stap verzending wordt het tarief en de verwachte verzendduur weergegeven onder “Standaard Verzending”. Houd rekening met tijdsverschillen, weekenden en feestdagen.
  • Store Pickup: Wil je naar de winkel komen maar ben je bang dat het artikel mogelijk verkocht wordt voor je ons kunt bezoeken? Kies voor Store Pickup en we laten je weten als het voor je klaar ligt. We houden artikelen maximaal een week voor je gereserveerd. Maximaal 5 artikelen.

Verzendduur

  • Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 16:00 worden dezelfde werkdag verzonden.
  • Levering binnen Nederland is meestal de volgende werkdag.
  • Levering naar België en Duitsland duurt 2-4 werkdagen.
  • Voor overige landen zie: Levertijden en Verzendkosten.

Bestelling ophalen in de winkel

Je kunt je bestelling ophalen in onze winkel. Kies tijdens het afrekenen voor 'Store Pickup'. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaar ligt. We laten je weten als het voor je klaar ligt. We houden artikelen maximaal een week voor je gereserveerd. Maximaal 5 artikelen.

Invoerrechten en belastingen

Houd rekening met mogelijke invoerrechten en belastingen voor leveringen buiten de Europese Unie. Voor landen binnen de Europese Unie zijn we verplicht btw te berekenen.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar veel landen over de wereld. Bekijk onze pagina met levertijden en verzendkosten voor meer informatie. We doen ons best om dit regelmatig uit te breiden. Helaas verzenden we momenteel niet naar het Verenigd Koninkrijk.

Bestellen en betalen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Bij Succubus kun je betalen met de volgende methoden:

  • iDEAL
  • Klarna (achteraf betalen, minimum € 25 limiet €500)
  • Bancontact
  • KBC/CBC
  • Mastercard (limiet €1000)
  • VISA (limiet €1000)
  • American Express (limiet €1000)
  • Cartes Bancaires (limiet €1000)
  • PayPal
  • Google Pay
  • Shop Pay
  • Cryptovaluta: BTC, ETH, BCH, USDC, DAI, Dogecoin

Hoe plaats je een bestelling

Bestellen bij Succubus is eenvoudig:

  1. Selecteer de gewenste maat en klik op "TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN".
  2. Klaar met winkelen? Klik op het winkelmandje en volg het afrekenproces.
  3. Vul je gegevens in en kies je betaalmethode.
  4. Rond de bestelling af en je ontvangt een bevestigingsmail.

Mijn maat is uitverkocht, krijgen jullie deze nog nieuw binnen?

Klik op je maat en vervolgens op "MELD JE AAN VOOR DE VOORRAAD NOTIFICATIE". Je ontvangt een e-mail als je maat weer beschikbaar is.

Wil je weten of het artikel nog nieuw binnenkomt, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice (info@succubus.nl). Zij kunnen dit navragen bij onze inkoopafdeling.

Problemen met bestellen?

  • Probeer cookies te verwijderen of gebruik een andere browser.
  • Neem contact op met onze klantenservice via service@succubus.nl.

Hoe wijzig of annuleer ik een bestelling

Het wijzigen of annuleren van een bestelling is niet altijd mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op via service@succubus.nl of bel ons op 075-628 5590 om te informeren naar de mogelijkheden.

Hoe gebruik ik een cadeaubon of kortingscode?

Gebruik je cadeaubon- of kortingscode tijdens het afrekenproces. Voer de code in het daarvoor bestemde veld in en de korting wordt automatisch verrekend. We hebben geen algemene kortingscodes in omloop.

Betaling mislukt of geweigerd

  • Klarna: maximale bestellimiet is €500.
  • Creditcard: maximale bestellimiet is €1000. Bij problemen, neem contact op met de kaartuitgever of onze klantenservice.
  • Achteraf betalen: Klarna voert de acceptatie uit, wij hebben geen invloed op of inzicht in dit proces.

 

Express Checkout

Gebruik Shop Pay, PayPal of Google Pay door op het betreffende logo te klikken in het begin van het afrekenproces. (Voor DHL Express verzending niet gebruiken)

Retourneren

Retourvoorwaarden

Toch niet helemaal naar je zin? Geen probleem. Retourneer je bestelling binnen 14 dagen, mits het artikel alleen gepast is en wordt voldaan aan de retourvoorwaarden. Bezoek onze retourbeleidpagina voor meer informatie.

Retour aanmelden

Meld je retour aan via succubus-nl.returnista.com. Volg de instructies en bewaar je Track & Trace code. Bij aanmelding via Returnista kun je tegen een gereduceerd tarief een retourlabel aanschaffen. Returnista is niet beschikbaar voor landen buiten de EU.

Retour zonder aanmelding

Zonder aanmelding kun je je pakket altijd, met een vervoerder naar keuze, rechtstreeks naar ons magazijn sturen:

Succubus B.V.Dorpsstraat 10701566 JM AssendelftNederland

Plaats de pakbon terug in de doos zodat we weten om welke bestelling het gaat en de retour snel kunnen verwerken.

Retourneren in de winkel

Je kunt je retour ook in onze winkel in Assendelft afgeven. Je ontvangt een afleverbewijs aan de kassa.

Wanneer ontvang ik de terugbetaling?

Na ontvangst en goedkeuring van je retour wordt het bedrag meestal binnen enkele dagen terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, behalve bij cadeaukaarten, waarbij het tegoed weer aan je cadeaukaart wordt toegevoegd.

Wat toe doen als je geen terugbetaling hebt ontvangen.

Het kan tot 2 werkdagen duren voordat de terugbetaling op je rekening is bijgeschreven. Bij creditcardbetalingen kan het tot 30 dagen duren, dit komt door de kaartaanbieder en hier hebben wij geen invloed op. Het kan zijn dat er als tegenrekening Mollie staat en geen Succubus.

Retourneren zonder printer

Geen printer? Kies bij het aanmelden van je retour voor een DHL-optie waarvoor geen printer nodig is. Of koop online een verzendlabel en kies voor de optie geen printer en verstuur het rechtstreeks naar ons magazijn in Assendelft

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Direct ruilen is niet mogelijk. Plaats een nieuwe bestelling en retourneer het ongewenste artikel.

Samen retourneren van meerdere bestellingen

Je kunt meerdere bestellingen samen retourneren, zelfs als je ze apart hebt aangekocht. Meld maximaal één van de bestellingen aan voor de retourzending en zorg ervoor dat je de pakbonnen van alle bestellingen in de doos doet. Als je de pakbonnen niet meer hebt, noteer dan duidelijk de bestelnummers op een apart stuk papier. Dit helpt ons om te verifiëren dat de retourzending meerdere bestellingen bevat.

Maat- en onderhoud advies

Meetinstructies

Zie onze maat- en meetinstructies voor gedetailleerde instructies.

Maattabel

Op bijna elke productpagina vind je een maattabel door op het lineaal icoontje met 'Maatgids' te klikken. Als de maattabel niet beschikbaar is of als je extra vragen hebt, stuur dan gerust een e-mail naar info@succubus.nl. Onze klantenservice helpt je graag verder!

Wasadvies

Was de artikelen volgens de instructies op de productpagina of het ingenaaide wasadvieslabel. Sorteer kleding op kleur en materiaal. We raden aan om nieuwe artikelen de eerste keren apart te wassen; vooral bij nieuwe en donkere kleding is het verstandig om deze eerst een aantal malen met de hand te wassen om doorlopen van kleuren te voorkomen. Blijf dit doen totdat de kleding geen kleur meer afgeeft aan het water.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Maak een account aan om je bestellingen en gegevens te beheren:

  1. Klik op 'Account aanmaken' bovenaan de pagina.
  2. Vul je gegevens in en kies een wachtwoord.
  3. Bevestig je registratie via de e-mail die je ontvangt.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Wachtwoord wijzigen:

  1. Log in op je account.
  2. Ga naar 'Accountinstellingen'.
  3. Klik op 'Wachtwoord wijzigen' en volg de instructies.

Geen wachtwoord herstel e-mail ontvangen of andere problemen? Stuur een e-mail naar onze klantenservice op service@succubus.nl.

Wishlist

Maak gebruik van de wishlist-functie om je favoriete items op te slaan:

  1. Log in op je account.
  2. Klik op het harticoon bij een product om het aan je wishlist toe te voegen.
  3. Bekijk en beheer je wishlist via je accountpagina.

Reviews en Social Media

Klantenbeoordelingen

Lees wat onze klanten zeggen over hun ervaringen met Succubus:

Social Media

Volg ons ook op social media om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends, aanbiedingen en meer: